lauantai 8. tammikuuta 2011

Mounttaamista

Uudet ihanat leimat saapuivat Heinikasta taas todella nopeasti :)
Stempelgleden Just a Note & Grunge Flourish Hearts

On ihanaa saada uusia leimoja. <3 <3 Pidän eniten kumisista leimasimista, koska niiden jälki on yleensä loistavaa ja etenkin tarkkaa. Olen kuitenkin nyt hiukan kyllästynyt  lisäämään kaikkiin leimoihin Ez Mountin.
Tiedoksi niille joille leimaamiskulttuuri ei ole tuttu: kumileimasetit tulevat yleensä yhtenä levynä.

 
Levystä leikataan leimat irti.

Leimasimien taakse leikataan  "pehmolevy" eli Ez Mount, jonka liimapinta kiinnittyy leimasimeen.
Ez Mountin alapuoli kiinnittyy akryylipalikkaan (uudestaan ja uudestaan), jolla voi sitten leimata.

Ja siis se mihin olen kyllästynyt on EM:stä lähtevä liimasotku! Olen pyhittänyt tähän tarkoitukseen yhdet vähän huonommat sakset, jotka voi puhdistaa jälkeenpäin kynsilakanpoistoaineella.

Hoi askartelijaihmiset! 
Oletteko keksineet tähän jotakin tapaa, jolla selviää vähemmällä sotkulla?!? 
Muutenkin olen välillä epävarma kuinka isot reunat leimalle tulisi jättää ja laittaakko uhutta vai paksua EM:ää.

2 kommenttia:

  1. Kun sipaiset saksien kärkiin pikkasen fairya ihan vaan kuiviltaan ja leikkaat sitten. Tärpätti on kanssa todella hyvää ainetta millä voi sakset leikkauksen jälkeen putsata, lähtee vaarmasti kaikki liimat pois saksista ja ovat kun uudet =)

    VastaaPoista
  2. Täältähän löytyikin mulle ihan uusi blogituttavuus, heippa vaan :)
    Itse mountaan leimasimet kiinnittämällä koko arkin ensin mountiin ja sen jälkeen sipaisen raakaa Fairya saksiin ja leikkaan. Liimasotkua ei juurikaan tule:)

    VastaaPoista